back in Kiruna!

Jahapp, då satt man här igen! I Kiruna! mne inte blir det länge till inte, ska tillbaka till idivuoma redan imorgon igen :) Sköööönt! :P
Imorgon blir det att fixa kläder, hår och makeup för lördagens ståhej fest i Norge ;) Jajaemensan, drar till Heiafestivalen på Lördag :)
Imorgon blir det nog också att gå på stan lite, kanske köpa en ny tröja :) Jag får väl se ...
Tråkigt att jag inte kunde fara till A-jaur på återträffen ;s Skulle ha åkt dit men kunde inte pga inte som körde mig ! :P men men det kommer flera tillfällen att träffa konfafolket, tex på jmk marknaden, same sm etc. och man har juh typ allas nummer ;)
Jag mår inte heller så bra om jag ska vara ärlig, jag har varit grinfärdig i nästan 1 vecka nu ;s det har hänt en sak och jag vill att allt ska bli som förrut, då var allt bra! Då hade vi så roligt! Alltid! vad man än gjorde hade vi roligt och skrattade, men inte mera. Nu är det som att jag inte finns i personens tänk över huvudtaget, jag är rädd att jag bara var en slit och släng sak, när du blev less så slängde du bort mig! Jag akn då inte göra någonting åt det nu ;s Det är upp till dig nu! :P Jag ahr gjort så mycket jag kan.
Det känns förfärligt att mista en sån speciell, snäll, glad, omtänksam människa från sitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0