sommarlov!

nu har verkigen nedräkningen börjar för flyttningen! Det ska bli så förbaskat skönt!
Dags att börja packa ner alla mina kläder till att börja med och sedan blir det mina saker.
Men just nu så är det bara som att man bara sitter hemma och samlar damm under arslet, fast ¨på det blev det också ändring på idag när jag fick veta att jag ska måla ett hus : )
Ganska jobbigt men det är juh pengar man tjänar.
Jag måste ha pengar till Kf börjar, ska gå hela helgen och måste köpa ett helgkort! Och det kostar pengar ;s men det ska nog gå och lösa : )
I Torsdags gick man ut 9:an, GUD så skönt.  Man sov hos Jenny och gjorde sig i ordning :D Det var verkligen roligt.
Nu blir det bara en avflyttnings fest och sen är jag Kirunabo :) SKÖÖÖÖNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0