Back in bisniss...

Ja, då var denna vecka avklarad... Välkommen nästa!
Denna vecka har varit ganska chill gämnfört med förra veckan. Förra helgen var jag i Idivuoma och tog det lungt :) Vi fick då höra att min kusin fått sitt tredje barn. Men det ahde inte gått så bra :/ Det hade kmmit komlikationer som kunde ha kostat henne livet! Vi alla var väldigt nervösa att det skulle bli bra med henne!
Vi alla satt och bad hela hegen att hon skulle överleva!
Måndag var det skola igen och jag har fått en skit bra kompis! Vi är lika puckade båda två! Vi har alltid roligt :)
Imorgon drar jag till G-vare och sen ska jag träffa en kompis som kommer från Kalix som är i Kiruna :D Det ska bli roligt! ;)
Och sen på kvällen blir det mys! Fredag kväll blir det Tacokväll med Saminuorra på samegården :d Det ska bli trevligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0