dra dig i kragen Nadja..

Nu måste jag dra mig i kragen! Nu måste jag börja köpa tyg för att kunna påbörja min höstmössa :)
Band har jag men inte en symaskin :/ Hmmm... jag kanske får låna av pappas tjej en maskin :)

På Fredag blir det Idivuoma igen:P Min Addja fyller 70 år, så då måste man och fira honom. Det är inte varje dag man fyller 70! :)
Nu är det också mycket i skolan som man måste ta itu med, läxorna ligger bara och skapar damm bredvid sängen :/ Som inte är så bra...
Har varit i fjälls i helgen, det var skönt att vara där och rensa mina tankar från allt elände. Nu är man själv här i Kiruna och det är inte roligt. Hemskt att vara själv i en stor lägenhet :/ Men Fredag åker jag till Idivuoma.
Det är den här förbannade älgjakten som är bekymmret, det är de ända i folks huvuden just nu!! jag hatar ÄLGAR!!! åh! :/
Men men.. den är juh snart över så :)
Nä, nu måste jag börja plugga lite. No prov på Fredag ! Lycka till Nadja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0