Du är allt..

Du är allt jag nånsin önskat, du är allt jag nånsin drömt.
Du är den som får mej minnas, alla drömmar jag har glömt.
Du e den får mej hoppas, du e den som får mej le.
All min kärlek får du bära, hela livet vill jag ge.

Du är där när ingen ser mej, du är där när stormen yr.
Du är där när natten skrämmer, du är där när dagen gryr.

Jag vill alltid ha dej nära, när som åren läggs till år.
Vad livet vill oss lära att framtiden e vår.

När som klockarna har stannat , o tiden tycks stå still.
När man inte vågar säga , det man längst i hjärtat vill.
Då ska vi ta varandras händer, då ska vi minnas denna dag.
Och förstå vad som än händer,, är det alltid Du o Jag

Du är allt jag nånsin önskat, du är allt jag nånsin drömt..
Du är den som får mej minnas, alla drömmar jag har glömt
Du e den får mej hoppas, du e den som får mej le,
All min kärlek får du bära, all min längtan vill jag ge

All min kärlek får du bära, hela livet vill jag ge.



Text: *Shirley Clamp*


Kommentarer
Postat av: A

den är såå bra :)

2009-09-08 @ 07:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0