Lördagkväll...

Jahapp, här sitter jag igen och skriver i min blogg. Jag ahr intalat mig själv att jag aldrig skulle skaffa blogg men nu sitter man i fällan :/
Denna Lördagkväll sitter jag i byn med viktor o kollar världens sjukaste program med min ahkku. Vi kollar på "förlossningskliniken".

Den här veckan har varit den svåraste i hela mitt liv, jag har bara fått motgångar den här veckan o d har varit jobbigt! :/
Jag hoppas att mitt stärsta problem kommer fixa sig o att allting blir som det var i sommras. Jag ska be varje dag till Gud.
Hade prov i Fredags, hoppas att ´jag klarade det för jag orkar inte med några omprov eller sånt. Då blir det så jobbigt med allting i skolan o man börjar hänga efter i olika arbeten.
Men helgerna ska man inte plugga eller göra skolarbete, då är d helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0