Onsdag..

Idag har jag bara pluggat, bestämmde mig för att ta en pause och sätta mig framför datorn ett tag. Men måste at itu med det snart igen :/
Den här skoldagen har faktiskt gått relatift bra om man ska gämnföra med igår ;s Igår var det totalt hemskt! Hemskt hemskt hemskt!
Jaaa.. snart är vi inne i October. Det ska blir roligt när man vet att vintern är på väg :) att vara i gärden och hålla på med renarna,, det finns inge bättre :)
Ta fram sina Nuttisar, bellinghandskar, chillingmössan och sin luhkka.. Åh vad jag länktar! Och få köra upp på fjället med skotern! Det är livet!!

Har börjat lyssna på Duolva Duottar ganska mycket nu ;) Vet inte varför :/ Kanske för att det påminner om en väldigt älskvärd människa som står mig väldigt nära. En människa som jag ALDRIG kommer glömma eller lämna! :) Den här människan får mitt liv att vara så lätt, så perfekt att leva livet. Hoppas att det kan bli som förr mellan oss. Jag behöver dig!

Man ska verkligen vara nöjd med livet och det man får!
Det finns någon där ute som älskar en. Det finns en kärlek till alla.

Det ända som jag kan säga nu : VÄLKOMMEN VINTER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0